Forum

adidas superstar slip on August 08, 2019 12:50 AM

By : fts4ddic

adidas schoenen zwart dames De Adidas Superstar arriveerde in de late maanden van 1969, maar begon echt impact te maken in de NBA vanaf 1970. Oorspronkelijk bedoeld als een low-top versie van de Adidas Pro, bleek de Superstar iets heel anders en onafhankelijk te worden.

adidas schoenen heren blauw Het Adidas Superstar-monster dat we hebben, is een zeer unieke schoen. Een crèmekleurige kleur met witte strepen en een teendoos zorgen voor een opvallend contrast. Het Adidas-logo op het hiellipje is goud.

adidas schoenen wit groen Op dit specifieke exemplaar is het Adidas-logo in reliëf aangebracht in de schoen, verbonden door witte stippen. Ik kan me niet herinneren dat ik zo'n Superstar eerder heb gezien. Wat cool was aan de Superstar waren de vele kleurencombinaties waarin ze kwamen, perfect voor het mixen en matchen, afhankelijk van de versnelling die je schommelde.

adidas superstar slip on De nieuwste iteratie biedt een simplistisch ontwerp met echt wit lederen bovenwerk in contrast met details op de drie-streeps branding en hielkap. Adidas logo's van goudfolie zijn op de tong en het zijpaneel gestempeld, terwijl een kenmerkende rubberen neus en gevulkaniseerde buitenzool de sneaker zijn afgewerkte look geven.

https://www.nicestijl.com/

To post a comment please register or sign in